kader almaya mı geldi beni benden-logo

kader almaya mı geldi beni benden

Arts & Culture Podcasts

şehrin girdabında gözlerini arıyorum

Location:

United States

Description:

şehrin girdabında gözlerini arıyorum

Language:

Turkish


Episodes

seni uzaktan sevmekten yoruldum

7/14/2022
dileme. dileme ahu. özür dileme. anlamıyo musun? kimse senin gibi değil anlamıyo musun? deli gibi ulan. deli gibi seviyorum ben seni şu kadardan beri. ama artık istemiyorum anlamıyo musun? hayatım boyunca elini tutamayacağım bi kadını sevmek istemiyorum ben. 34 yaşındayım. bi seni sevdim çok saçma. çok saçma ulan burdasın dokunamıyorum çok saçma. içim gidiyo sarılamıyorum çok saçma. seni bilmem ama ben artık dokunabileceğim bi insanı sevmek istiyorum. sabah onla uyanmak istiyorum ona...

Duration:00:01:49

heyecan her yaşta güzel bir şeydir

7/14/2022
heyecan her yaşta güzel bir şeydir ama her durumda sonu güzel bitmez. tutkuyla atılan yanlış adımlar insanı felakete sürükler. bazen anlık heyecanlar ömür boyu yük olur insanın sırtına, pişmanlık olur, utanç olur. vicdan azabı olur ki çekmesi çok zordur. insanın koparıp atamayacağı bağları vardır, arkasını dönüp gidemeyeceği durumlar, inkar edemeyeceği borçları vardır. bütün bunlar anlık heyecanlara feda edilemez.

Duration:00:00:42

beni neden sevmedin?

9/16/2021
az mı merak ettin çok mu merak ettin

Duration:00:00:55

yazıkmış kılmış tüymüş hepsi hesap edildi bunların

9/16/2021
birden durup dururken içim cız etti. bi baktım gene aynı karın ağrısı. öyle özlemişim ki seni

Duration:00:02:28

bir şeyin kalbini kırması için illa yanlış olması gerekmez ki

9/16/2021
fakat müzeyyen bu derin bir tutku

Duration:00:00:52

mecnun leyla'ya ilanı aşk ediyor

9/16/2021
çok heyecanlıyım napsak ki

Duration:00:02:12

lütfen söyler misin bana bize ne oldu

5/9/2021
özür dilerim size bir şey sorabilir miyim? hayat neden bu kadar zalim? insanlar, insanlar ne kadar zalim? yasamak neden bu kadar zor ve bu kadar güzel ve vazgeçilmez? karım. karım bana çok kızıyor. ona istediği gibi bir hayat sunamadığım için. istediği gibi bir adam olamadığım için. çocuklarım, çocuklarım da bana çok kızıyor. onlara bilgisayar, elbise, ayakkabı, araba alamadığım için. patronum. patronum sürekli alaycı bakışlarla, beni izleyerek ne kadar ise yaramaz bir adam olduğumu günün...

Duration:00:08:30

eksik bir şey mi var

5/9/2021
terliklerimle gelsem sana

Duration:00:03:10

oysa herkes öldürür sevdiğini

5/9/2021
ama herkes öldürdü diye ölmez

Duration:00:01:59

sakın tek bir yalan daha söyleme

5/9/2021
gerçek olmadığını bal gibi bilirim ama yine de sana inanırım

Duration:00:04:19

ben senin aşkını yenemiyorum selma

5/9/2021
ben kalbim olmadan da yaşarım sandım ama yaşayamıyorum

Duration:00:01:50

bu acı geçiyor mu

5/9/2021
ama ben güçlü olmak istemiyorum ki ben şekerpareyi istiyorum

Duration:00:06:17

ilk günden aşıktım zaten

5/3/2021
mayıs 2010. tevfik hoşlanıyo benden. buradaki en uyumsuz insan o. anadolulu. cahil. neredeyse hiçbir iyi özelliğini geliştirmemiş. ekibin casusu. ekibin katili. sürekli bana bakıyo. korkutuyo beni. ama buradaki zayıf halka o. çok ezik. ona güven verirsem, sevgi verirsem en kolay onu kendi tarafıma çekebilirim. başladım bile. bir haftaya aşık olur bana.

Duration:00:01:44

kendimi avutuyorum ada

5/1/2021
hiç iyi değilim ada. seni hiç unutmadım. bunların olacağını hiç düşünmemiştim. yarım yamalağım her şey bombok. sen atlattın mı yoksa benden intikam mı alıyorsun? gülümsüyorsun. gerçek mi? hiç böyle olacağını düşünmemiştim. senden ayrıldığım ilk günler kuş gibi hissetmiştim kendimi. sana da kendime de iyilik yaptığımı düşünmüştüm. ta ki ufacık bir şey beni darmadağın edene kadar. sana ait ufacık bir toka alay etti benimle o gün. işte o sabah seninle neleri kaybettiğimi anladım. bir daha sen...

Duration:00:12:50

ecevitin itirafı

5/1/2021
biraz sevmek diye bir şey yok çünkü. ya ölüceksin aşkından ya da vazgeçeceksin.

Duration:00:03:55

beni niye bırakıp gittin müzeyyen?

4/30/2021
hayat bizi yalancı çıkarana dek bulduğumuz cevapları doğru sanardık

Duration:00:05:20

yeter ki başkasını sevme ayşegül

4/30/2021
tamam beni sevme. sevme beni tamam. ama başkasını da sevme. nefret mi ediceksin benden et. ben senin nefretine de razıyım, ben senin öfkene de razıyım, ben senden gelicek her şeye razıyım. yeter ki başkasını sevme.

Duration:00:05:35

seni sevmeyi durduramıyorum

4/30/2021
ben ben olmaktan çıkıyorum. özlüyorum seni, durduramıyorum.

Duration:00:05:55

senin duygu radarına girebilmek için illa ölmek mi lazım behzat?

4/30/2021
ağladım çünkü seninle konuşamadım. ağladım çünkü sen beni görmüyosun ve ben seni seviyorum. bilmiyosun. tabi nerden bileceksin. sen ancak birisi öldüğünde duygusal yaklaşıyosun. senin duygu radarına girebilmek için illa ölmek mi lazım behzat? haklısın. cesaretin olmadan ne yapacaksın ki? hayatımda tanıdığım en korkak adamsın. herkese meydan okuyosun ama kendi duygularından korkuyosun. geçmişe saplanıp kalmışsın. en büyük felaketler senin başına gelmiş di mi? en büyük acıları sen çekmişsin...

Duration:00:05:24

fırtınada ağaçlar nasıl çatırdar bilir misin kardeş?

4/30/2021
bir zamanlar burası mert insanların diyarıydı şimdi bakıyorum da çapulcuları doldurmuşsun buraya kardeş. sen eskiden öyle fazla konuşmazdın bakıyorum şimdi biraz geveze olmuşsun. o zaman git konuş onlara ramiz karaeski emaneti olan bu şehr-i istanbul'u geri alacakmış de. de onlara tamam mı?

Duration:00:02:30